2012. június 4., hétfő

Rachel Allen: A család kedvencei - könyvajánló



A hatalmas sikerű Tészta varázs után most itt a T.Bálint kiadó legújabb nagy durranása: Rachel Allen szakácskönyve először jelenik meg itthon magyar nyelven! Amit én már a kiadónak hála a kezemben is tarthatok, köszönet érte!

Ki ne szeretné Rachel Allent? Nekem az egyik kedvencem, szeretem a műsorait és a receptjeit a Paprikán. Szép és mosolygós, olyan könnyedén főz számtalan fogást egymás után, mintha ez lenne a világ legegyszerűbb dolga. Mindenki számára elérhető alapanyagokból készít egyszerű, letisztult fogásokat, csak semmi fakszni, s szerencsére nem is túlmozgásos, mint némelyik férfi kollégája :-) Néha bosszant a sok hadonászás, felesleges kézmozdulat, na :-)



Ebben a könyvben hétköznapokra és ünnepnapokra szánt recepteket mutat be nekünk, csupa-csupa könnyen elkészíthető, elbűvölően házias ízű ételt, melyekkel gyerekeket s felnőtteket egyaránt le lehet venni a lábáról anélkül, hogy a ház asszonya elgyötörten, holtfáradtan roskadna az asztalhoz családja vagy vendégei mellé!

Tematikus rendbe gyűjtötte a recepteket: találunk itt könnyű családi fogásokat, csodálatos ünnepi édességeket, tippeket kapunk, mi mindent készítsünk egy piknikre, illetve hogy bírjuk evésre válogatós csemeténket! 10-14 fő vendégül látásakor se essünk pánikba, tartalmas fogásokkal, színpompás salátákkal kápráztathatjuk el a vendégsereget. Remek ötleteket kaphatunk még szabadban étkezéshez (hisz úgyis itt a grillszezon), s szívmelengető ehető ajándékokat is készíthetünk. 

A könyv végén aztán tényleg jönnek az igazi családi receptek: "Ahogy anyukám csinálta" és még néhány saját kedvenc fogás, valamint hasznos tudnivalók, pici tippek, trükkök.

A legegyszerűbb rántottától (!) és zabpelyhes joghurttól (!) kezdve a thai sertéspecsenyéig minden megtalálható benne, nem beszélve az őrjítő süteményekről, desszertekről...

Ínycsiklandó ételfotók, és meghitt, vidám családi fényképek teszik kerek egésszé a könyvet! Hamarosan mutatom a belőle készült ételeket!

Keressétek, szeressétek!  Megrendelhető a kiadótól, most 20% kedvezménnyel!


3 megjegyzés:

  1. Nekem sajnos nincs meg a könyv és a TV Paprikát is kivette a szolgáltató a csomagból...:( De remélem, hogy sok receptet ismerhetek meg általad ebből a remek szakácskönyvből, mert a bevezetődből ítélve jó kis dolgok rejtőzhetnek a lapjaiban...:)

    VálaszTörlés
  2. Nincs tévénk, így tévében sosem láttam sajnos a műsorát, de a könyvet rögtön a megjelenés napján megvettem:) Én mondjuk jobban szeretem azokat a könyveket, ahol minden vagy majdnem minden ételhez van kép is, itt szerintem kicsit kevés a kép, és a képek közül is sok nem étel, hanem az írónő és családja életképei. De azért tényleg nagyon jó könyv, mert olyan ételek vannak benne, amit tudom, hogy nem csak egyszer kipróbálni, hanem rendszeresen főzni fogom.

    VálaszTörlés
  3. Belelapoztam a könyvesboltban, nekem is nagyon tetszik. Szerintem is kevés az ételfotó, viszont a leírások jónak tűnnek, nem bonyolítja túl a szövegeket. Felírtam a kívánságlistámra:) Üdv, Betti

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.